söndag 26 december 2010

Trött

Då var vi hemma efter en dag hemma hos farmor med alla fastrar och
kusiner. Jag sov i vagnen när dom andra åt mat och när jag vaknade
var det en konstig farbror med stort vitt skägg där. Jag satt hos
pappa och spanade in honom ett tag men sen började han ge mig paket
så då gick vi och hälsade på honom. Jag var inte alls rädd och
vågade vara i hans famn alldeles själv!

Fick då mycket fina presenter idag igen, kläder och fint påslakarn
av farmor, kläder och en fin lampa som faster Mie målat, en leksak
som snurrar och spelar musik av sussan och Jocke, en Kiss tröja och
fox mössa av Melvin och en barbapappa och en skallra av Mathile. Mamma
får ta kort imorgon så jag kan visa er!
Nu måste vi sova lite så vi orkar fira en dag till för imorgon bär
det av till mormor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar