onsdag 3 november 2010

Test

Provar med en film, kan ni se den?

6 kommentarer:

  1. Jajamen den funkar finfint! :) Så härligt att få se en videosnutt på hjärtat, speciellt när man sitter här på kontoret. Det piggar upp och man blir så glad! Åh vad jag längtar efter dig Nikki. Kommer nog ner till helgen, torsdagkväll eller fredag eftermiddag kommer jag. Har ni tid att ses något ihelgen? Pussen!

    SvaraRadera
  2. Åååååå, det fungerar här med!!! Myyysigt det låter, bara massor av gosigt ljud! <3

    //Gudmor Elin

    SvaraRadera
  3. Det fungerar alldeles perfekt.....=)

    SvaraRadera
  4. lilla gumman så mysigt du har det bland kuddarna :)

    SvaraRadera
  5. Vet du Nikki, kan inte du berätta för din mamma att din gudmor har semester nästa vecka onsdag till fredag 10nov-12nov.
    Kolla med henne om inte hon har nått för sig, för då kanske vi kan styra upp en playdate du och jag. Saknar dig!!!! <3
    Kraaaam

    SvaraRadera
  6. Faster: det är klart jag har tid att träffa dig! Mamma och pappa har nog mkt att göra men jag har tid att busa :)

    Gudmor: det ska jag tala om för mamma så får ni bestämma nåt för det är klart vi måste ses!

    KRAM Nikki

    SvaraRadera