måndag 2 augusti 2010

Min dag


Sov ganska länge imorse, fick ligga kvar mellan mamma och pappa efter att jag fick man vid fyra och då kan jag sova riktigt länge.... Skönt har mamma och pappa sagt att det är :) När vi vaknat låg jag kvar och kollade på tv med pappa innan det var dags att gå upp. Jag provsatt lite i min nya babysitter och jag tror nog att jag kan trivas riktigt bra i den. Sen åkte mamma och jag in till Strängnäs för att hämta medicin till pappa. Det regnade massor på oss och det gillade jag inte! Men jag somnade gott i bilen på väg tillbaka hem, älskar att sova i bilen. När vi kom hem såg mamma att jag hade mössan nerdragen över halva ansiktet, mysigt tyckte jag gulligt tyckte mamma och tog kort :)

På eftermiddagen kom farmor, pappas moster och kusin på besök. Jag fick ett stort paket, tack pappas kusin Ronnie för den fina nallen!

1 kommentar:

  1. Vad mysigt att följa din äventyr Nikki, jag ser fram emor det!

    Många kramar tills nästa gång!
    //Tant Elin

    SvaraRadera